יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

סרטי קולנוע וסרטים מומלצים


סרטי קולנוע וסרטים מומלצים

בעידן הטכנולוגיה של שנות האלפיים, הופכים להיות סרטי המדע הבידיוני לסרטים המובילים ביותר ברשימות סרטים מומלצים רבות, והמצליחים ביותר בתעשיית הקולנוע. סרטי המדע הבידיוני הם חסרי גבולות, כלומר, עולמות שבהם הכול יכול לקרות, עולמות שמעניקים ליוצרים הקולנועיים דוגמת ג'יימס קמרון, סטיבן שפילברג ורבים אחרים, חופש יצירתי לפרוץ את הגבולות שהיו קיימים עד כה. כך, הופכת הטכנולוגיה המתקדמת בסרטי המדע הבידיוני לכלי המוביל לסלילת דרכם אל רשימות סרטים מומלצים.

סיפורים של כולם- עליסה בארץ הפלאות
סרטים מומלצים הם לרוב סרטים מומלצים שפונים ועונים לטעמם של כמות גדולה מאוד של צופים, על כן, סרטי המדע הבידיוני, סרטים חדשים המבוססים על סיפורים שרוב הצופים נחשפו אליהם בעברם, מצליחים יותר מסרטים אחרים. דוגמה טובה לכך ניתן לראות בסיפור ההצלחה של הסרט "עליסה בארץ הפלאות" של היוצר טים ברטון. הבמאי, בעזרתה של טכנולוגיה משוכללת ומתקדמת ביותר, בין היתר- טכנולוגית התלת-מימד, הפך את אגדת הילדים הנושנה לסרט מרגש, מרהיב ונועז שמשך אליו מספר שיא של צופים וזכה להצלחה כלכלית כבירה, ולא בכדי, לאחד
סרטים מומלצים ביותר. 




פנטזיות- אווטאר
הצפייה בקולנוע מהווה סוג של בריחה מהמציאות, בריחה מהשגרה של היום יום אל עבר עולמות מופלאים, עולמות שמתקיימים לרוב בסרטי המדע הבידיוני. כך, אווטאר, יצירת המופת של ג'יימס קמרון, עוסק בפנטזיה על שני עולמות בעולם עתידני, כאשר רק בעולם הזה יכול אדם ממשי להיכנס לנעליו של יצור מיתולוגי ולהציל עולם אחר, עולם עתידני שעד עתה היה היריב הנצחי שלו. הצפייה בגרפיקת התלת מימד, בפנטזיה על העולמות המתקיימים בסרט אווטאר, מעניקות לצופה מספר שעות של נחת ובריחה לעולמות אחרים. בין רגע הפך אווטר למוביל ברשימות סרטים מומלצים רבות בעולם כולו.





בין ילדים למבוגרים- רובוטריקים 2
כוחם המרכזי של הטכנולוגיות המתקדמות בסרטי המדע הבידיוני היא לענות הן על צורכי הילדים והן על צורכי המבוגרים. כך, רובוטריקים 2, שכיכב בראש רשימות רבות של סרטים מומלצים זמן רב, טומן בתוכו קסם בלתי ניתן להסברה, המשלב בין אנשים למכונות בצורה מופלאה, שילוב שהפך אותו ליצירת מופת ולשובר קופות.
לסיכום, שלושה סרטים מומלצים בקטגורית סרטי המדע בידיוני הינם: עליסה בארץ הפלאות, אווטאר ורובוטריקים 2, יצירות מופת המשלבות טכנולוגיות מרהיבות שהופכות כל סיפור לסיפור הצלחה. סרטים אלו משכו עשרות ומאות מיליוני צופים בכל העולם לבתי הקולנוע השונים במטרה לצפות גם הם ביצירות הקולנועיות המרהיבות.



ולסיום הטריילר ל רובוטריקים 2 



אין תגובות: