יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

סרטים מומלצים - למשפחה, אקשן ובידור


סרטים מומלצים
מתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ, ביניהם הרצלייה וראשון- לציון, שידרגו את חווית העבר של יציאה לסרט בלבד, לערב המקנה שלל אפשרויות מהנות ובלתי נשכחות. בתי הקולנוע מהווים חממה מעולה לבילוי עם בן או בת הזוג, לבילוי משפחתי, או למפגש של חברים, בייחוד בימי החורף הקרים. צפייה בסרט טוב יכולה להיות תחילתו של ערב בלתי נשכח, להלן שלושה סרטים מומלצים אשר יכולים להבטיח לכם הנאה מהיציאה הבאה לבית הקולנוע.


עידן הקרח 4- ice age 4
עידן הקרח, סרט אנימציה שנוצר במקור לילדים, משלב בתוכו הומור המתאים לכל שכבות הגילאים, מהומור ילדותי של נפילות מצחיקות ועד הומור מתוחכם העונה לצרכיהם של המבוגרים. ההומור, יחד עם גרפיקת התלת מימד ודמויות הזויות אך נפלאות, כדוגמת סקארט, מני, דייגו וסיד, יוצרים הבטחה לבילוי מהנה ומצחיק. עידן הקרח 4- נדידת היבשות הוא אחד מן הסרטים המומלצים ביותר לערב קליל, מהנה ומבדר.




מהיר ועצבני 5
מהיר ועצבני 5 הינו סרט אקשן, מתח ופעולה בו דומיניק ובריאן, הכוכבים הראשיים של הסרט מסתבכים בפרשיות של סחר וסמים. דומיניק, בריאן ושותפיהם מציגים יכולות נהיגה ווירטואוזיות אשר עולות על כל ארבעת הסרטים הקודמים שנעשו. יחד עם כוכבים מן השורה הראשונה, ביניהן נציגתנו גל גדות, והצגתם של אפקטים מתקדמים בתוך המרדפים האין סופיים, הופכים את הסרט לאחד מן הסרטים המומלצים ביותר ומבטיחים הנאה מרבית בחווית הצפייה. לא לבעלי לב חלש.





בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק
בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק הוא סרט ההמשך של הקומדיה המצליחה: בדרך לחתונה עוצרים בווגאס. פיל, אלן ודאג נוסעים לחתונתו של סטו בבנגקוק, אך כמו בווגאס, גם בבנגקוק קורים שרשרת אירועים מצחיקה במיוחד שהופכת את מסיבת הרווקים לחוויה חסרת מעצורים. בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק כיכב רבות ברשימות הסרטים המומלצים, ובצדק, צפייה בו יכולה להיות ערב מושלם לבילוי זוגי קליל, לדייט ראשון, או סתם לערב חברים קורע מצחוק.



לסיכום, עידן הקרח 4, מהיר ועצבני 5 ובדרך לחתונה עוצרים בווגאס הם סרטים מומלצים ביותר המבטיחים לצופה חוויה מובטחת. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הסרט המתאים ביותר בשבילכם מבין רשימת הסרטים המומלצים.

אין תגובות: