יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

סרטים לילדים - סרטים חדשים בקולנוע

סרטים לילדים - סרטים חדשים בקולנוע

סרטים לילדים מזמן כבר אינם רק לילדים, סרטים לילדים עם השנים הפכו לסרטים לכל המשפחה, מי מאיתנו לא אוהב לראות סרטים לילדים שהופקו במאות מליוני דולרים, כמו "שרק", "מתחת לאפס אפס", "התילו את המטבע" ו"חפשו אותי בבית".

סרטים לילדים נהיו יותר מזמינים לצפיה כמו החתול במגפיים, נכון להיום משלבים דמויות קולנועיות בדיבוב כמו אדי מרפי, צ'רלס ביטון, עמרי צ'ינגטון ואחרים כמו מרלין בוזגלו.

אנו אוהבים לצפות בסרטי ילדים כי זה מהנה, כייפי ונותן לנו להרגיש אפילו ילדים בעצמנו.
סרטים לילדים באיכות של היום הינה איכות HD ואף לאחרונה עשו סרטים באיכות בלו ריי, האיכות המקסימאלית הזו נותנת איכות של פוטושוריאליזם בתלת מימד.

דוגמא של סרט מתוך הז'אנר הזה שנקרה סרטים לילדים שאנו אהבנו:

הדרדסים

יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

סרטי קולנוע וסרטים מומלצים


סרטי קולנוע וסרטים מומלצים

בעידן הטכנולוגיה של שנות האלפיים, הופכים להיות סרטי המדע הבידיוני לסרטים המובילים ביותר ברשימות סרטים מומלצים רבות, והמצליחים ביותר בתעשיית הקולנוע. סרטי המדע הבידיוני הם חסרי גבולות, כלומר, עולמות שבהם הכול יכול לקרות, עולמות שמעניקים ליוצרים הקולנועיים דוגמת ג'יימס קמרון, סטיבן שפילברג ורבים אחרים, חופש יצירתי לפרוץ את הגבולות שהיו קיימים עד כה. כך, הופכת הטכנולוגיה המתקדמת בסרטי המדע הבידיוני לכלי המוביל לסלילת דרכם אל רשימות סרטים מומלצים.

סיפורים של כולם- עליסה בארץ הפלאות
סרטים מומלצים הם לרוב סרטים מומלצים שפונים ועונים לטעמם של כמות גדולה מאוד של צופים, על כן, סרטי המדע הבידיוני, סרטים חדשים המבוססים על סיפורים שרוב הצופים נחשפו אליהם בעברם, מצליחים יותר מסרטים אחרים. דוגמה טובה לכך ניתן לראות בסיפור ההצלחה של הסרט "עליסה בארץ הפלאות" של היוצר טים ברטון. הבמאי, בעזרתה של טכנולוגיה משוכללת ומתקדמת ביותר, בין היתר- טכנולוגית התלת-מימד, הפך את אגדת הילדים הנושנה לסרט מרגש, מרהיב ונועז שמשך אליו מספר שיא של צופים וזכה להצלחה כלכלית כבירה, ולא בכדי, לאחד
סרטים מומלצים ביותר. 




פנטזיות- אווטאר
הצפייה בקולנוע מהווה סוג של בריחה מהמציאות, בריחה מהשגרה של היום יום אל עבר עולמות מופלאים, עולמות שמתקיימים לרוב בסרטי המדע הבידיוני. כך, אווטאר, יצירת המופת של ג'יימס קמרון, עוסק בפנטזיה על שני עולמות בעולם עתידני, כאשר רק בעולם הזה יכול אדם ממשי להיכנס לנעליו של יצור מיתולוגי ולהציל עולם אחר, עולם עתידני שעד עתה היה היריב הנצחי שלו. הצפייה בגרפיקת התלת מימד, בפנטזיה על העולמות המתקיימים בסרט אווטאר, מעניקות לצופה מספר שעות של נחת ובריחה לעולמות אחרים. בין רגע הפך אווטר למוביל ברשימות סרטים מומלצים רבות בעולם כולו.





בין ילדים למבוגרים- רובוטריקים 2
כוחם המרכזי של הטכנולוגיות המתקדמות בסרטי המדע הבידיוני היא לענות הן על צורכי הילדים והן על צורכי המבוגרים. כך, רובוטריקים 2, שכיכב בראש רשימות רבות של סרטים מומלצים זמן רב, טומן בתוכו קסם בלתי ניתן להסברה, המשלב בין אנשים למכונות בצורה מופלאה, שילוב שהפך אותו ליצירת מופת ולשובר קופות.
לסיכום, שלושה סרטים מומלצים בקטגורית סרטי המדע בידיוני הינם: עליסה בארץ הפלאות, אווטאר ורובוטריקים 2, יצירות מופת המשלבות טכנולוגיות מרהיבות שהופכות כל סיפור לסיפור הצלחה. סרטים אלו משכו עשרות ומאות מיליוני צופים בכל העולם לבתי הקולנוע השונים במטרה לצפות גם הם ביצירות הקולנועיות המרהיבות.



ולסיום הטריילר ל רובוטריקים 2 



סרטים מומלצים - למשפחה, אקשן ובידור


סרטים מומלצים
מתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ, ביניהם הרצלייה וראשון- לציון, שידרגו את חווית העבר של יציאה לסרט בלבד, לערב המקנה שלל אפשרויות מהנות ובלתי נשכחות. בתי הקולנוע מהווים חממה מעולה לבילוי עם בן או בת הזוג, לבילוי משפחתי, או למפגש של חברים, בייחוד בימי החורף הקרים. צפייה בסרט טוב יכולה להיות תחילתו של ערב בלתי נשכח, להלן שלושה סרטים מומלצים אשר יכולים להבטיח לכם הנאה מהיציאה הבאה לבית הקולנוע.


עידן הקרח 4- ice age 4
עידן הקרח, סרט אנימציה שנוצר במקור לילדים, משלב בתוכו הומור המתאים לכל שכבות הגילאים, מהומור ילדותי של נפילות מצחיקות ועד הומור מתוחכם העונה לצרכיהם של המבוגרים. ההומור, יחד עם גרפיקת התלת מימד ודמויות הזויות אך נפלאות, כדוגמת סקארט, מני, דייגו וסיד, יוצרים הבטחה לבילוי מהנה ומצחיק. עידן הקרח 4- נדידת היבשות הוא אחד מן הסרטים המומלצים ביותר לערב קליל, מהנה ומבדר.




מהיר ועצבני 5
מהיר ועצבני 5 הינו סרט אקשן, מתח ופעולה בו דומיניק ובריאן, הכוכבים הראשיים של הסרט מסתבכים בפרשיות של סחר וסמים. דומיניק, בריאן ושותפיהם מציגים יכולות נהיגה ווירטואוזיות אשר עולות על כל ארבעת הסרטים הקודמים שנעשו. יחד עם כוכבים מן השורה הראשונה, ביניהן נציגתנו גל גדות, והצגתם של אפקטים מתקדמים בתוך המרדפים האין סופיים, הופכים את הסרט לאחד מן הסרטים המומלצים ביותר ומבטיחים הנאה מרבית בחווית הצפייה. לא לבעלי לב חלש.





בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק
בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק הוא סרט ההמשך של הקומדיה המצליחה: בדרך לחתונה עוצרים בווגאס. פיל, אלן ודאג נוסעים לחתונתו של סטו בבנגקוק, אך כמו בווגאס, גם בבנגקוק קורים שרשרת אירועים מצחיקה במיוחד שהופכת את מסיבת הרווקים לחוויה חסרת מעצורים. בדרך לחתונה עוצרים בבנגקוק כיכב רבות ברשימות הסרטים המומלצים, ובצדק, צפייה בו יכולה להיות ערב מושלם לבילוי זוגי קליל, לדייט ראשון, או סתם לערב חברים קורע מצחוק.



לסיכום, עידן הקרח 4, מהיר ועצבני 5 ובדרך לחתונה עוצרים בווגאס הם סרטים מומלצים ביותר המבטיחים לצופה חוויה מובטחת. כל מה שנותר לכם הוא לבחור את הסרט המתאים ביותר בשבילכם מבין רשימת הסרטים המומלצים.

יום שבת, 10 בדצמבר 2011

סרטים מומלצים והמלצות


סרטים מומלצים
בעידן הדיגיטלי, בו עולם האינטרנט תופס מקום משמעותי ונכבד בחיינו, רשימות סרטים מומלצים מהווים מרכיב חשוב ומרכזי בבואנו לבחור בסרט הבא שנרצה לצפות בבית הקולנוע. עתה עולה השאלה מדוע דווקא הסרטים שנבחרו אלו הם סרטים מומלצים? מיהו קהל היעד שממליצים לו על הסרטים הללו והאם קיטלוגו של הסרט בקטגורית הסרטים המומלצים מבטיחה הצדקה לאיכותו וטיבו של הסרט.

המלצה לקהל הרחב
אתרי האינטרנט הרבים כוללים בתוכם קטגוריות רבות של סרטים, ביניהם: סרטים מומלצים. הבחירה בסרטים אלו הינם המלצה הפונה אל הצופה, לכן, על מנת לעמוד במטרה, הגורם שמייחד את כל הסרטים הללו היא פנייה למכנה המשותף הרחב ביותר, כלומר, קיטלוגם של סרטים אשר מתאימים לקהל  הרחב ביותר אליו ניתן להגיע, הן למעמד הבינוני והן למעמד הנמוך, הן למבוגרים והן לילדים, הן לחובבי אומנות גבוהה והן לצופים אשר באים למטרת הנאה בלבד.

ביקורות ככלי פירסומי
מנועי החיפוש השונים של סרטים מומלצים כוללים בתוכם לרוב ביקורות שונות של מומחים הממליצים גם הם על הסרט. ביקורות של מבקרי קולנוע מתוך קטעי עיתונות כדוגמת: ידיעות אחרונות, ישראל היום ומעריב, ביקורות מתוך מגזינים ייחודיים העוסקים בקולנוע ועוד, מושכים את עינו של קורא הביקורת בידיעה שמומחי הקולנוע הינם בעלי ידע בתחום, וכך הופכים הביקורות לכלי פרסומי ושכנועי למשיכת הצופים לבתי הקולנוע.

טריילרים
תחת ההמלצה לגבי סרט זה או אחר, יבוא לרוב הטריילר- קדימון המשודר לפני צאתו של הסרט באורך מלא, הטריילרים (לחץ כאן) כוללים בתוכם את רגעי השיא של הסרט. השילוב בין המלצתו המילולית של המבקר לבין הטריילר המרגש באים במטרה לגרום לצופה תחושה של מחויבות לראות את הסרט המדובר. כך הופך הטריילר, הקדימון, ככלי מרכזי של קטגורית סרטים מומלצים במשיכת הצופה לצפייה בסרט הייחודי.
בין מגוון הסרטים בקטגוריית סרטים מומלצים נוכל למצוא סרט כמו אוואטר. סרט זה הינו סרט שובר קופות אשר שבר את שיא כל הזמנים בצפיות בו במגוון בתי הקולנוע בעולם כולו בעיקר בשל העובדה כי הוא משלב טכנולוגיה מתקדמת המשלבת אנימציה ושחקני אדם ובכך פונה לילדים (דומה לסרט מצויר), מבוגרים (עלילה מעניינת במיוחד), חובבי קולנוע (אפקטים שלא נראו כדוגמתם קודם לכן) ועוד.

לסיכום, סרטים המופיעים תחת הקטגוריה סרטים מומלצים פונים רובם ככולם לקהל היעד הרחב ביותר אליו ניתן להגיע. השילוב בין ביקורות של מומחים ובין טריילר מרגש, היוצר מתח וציפייה לקראת הסרט באורך המלא, מהווים מרכיב מרכזי במשיכת הצופה לבתי הקולנוע ובהצלחה הכלכלית של הסרט.

יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

סרטים מומלצים של היום

סרטים מומלצים חדשים  4.12 שנת 2011
לדוגמא של סרט מקטגוריית סרטים מומלצים:

פול שפרדסון (ריצ'רד גיר) הוא סוכן CIA בדימוס, שנקרא לשוב לשירות ולחבור לסוכן הצעיר בן גרי' כדי לפענח תעלומת רצח. החשוד העיקרי ברצח הוא הוא קסיוס, סוכן סובייטי לשעבר, אבל שפרדסון, שעקב במהלך שנותיו בשירות החשאי אחרי קסיוס והכירו כמו את כף ידו, משוכנע שהוא כבר מת ואינו הרוצח. טום היילנד, הבוס לשעבר של שפרדסון דורש ממנו להוכיח שקסיוס אכן מת. לעומתו גרי הצעיר והדקדקן, מאמין שקסיוס הוא הרוצח. ככל שהחקירה מתקדמת נחשפת התמונה שקסיוס הוא כנראה לא מי שהם חשבו, ושזהותו הכפולה מסכנת את חיי שניהם.








יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

סרטים מומלצים, טריילרים, סרטים חדשים בקולנוע

סרטים מומלצים

יש סרטים מומלצים יותר ויש סרטים מומלצים פחות!

בעולם הקולנוע ישנם סרטים מומלצים טובים יותר ולצערינו ישנם גם סרטים מומלצים פחות.
אחד היתרונות שלנו נכון להיום היא לצפות בטריילרים וסרטי "הבקרוב", למינהם, שלמרות שחברות ההפקה יעשו את הכל בכדי להטעות אתכם בסוגי הסרטים, סרטים מומלצים אותם ירצו להציג, נניח שחברת ההפקה יצרה סרט בדיוני עם אולי קצת רגש וקטע רומנטי בו, החברה תרצה להגיע ל-2 קהלי היעדים, האחד בנים שאוהבים אפקטים וכד' ואילו השני שפחות אוהב אנימציה ומדע בדיוני "הבנות". ובשל כך מכיוון שהחברה תרצה להגיע ל-2 קהלי היעד הם יפיקו סרטי טריילר שידבר ל-2 הצדדים, הן מבחינה רגשית והן מבחינת המדע הבדיוני והפנטסיה, הם יפיקו טריילרים עם אנימציה שובה לב, אך עם זאת יכניסו אקשן ורומנטיות לאווירת הטריילר כך שהצופה יוכל להבין שהסרט הינו רומטי, ואילו הבנים יבינו שמדובר בסרט אקשן ומדע בדיוני מהשורה וכל זאת למרות שהם סרטים מומלצים עושה רושם שיש הטעייה קלה.


סרטים חדשים בקולנוע

טריילרים חמים

טריילרים חמים



בשוק יש מגוון סרטים וסוגי טריילרים, יש את הטריילרים הטובים והמושקעים, יש את הטריילרים "הרעים", אלו שנותנים לך את ההרגשה שאתה הולך לראות אתהסרט של המאה, הסרט הטוב ביותר.

ההטעיות הללו נובעות מחברות ההפקה, חברות ההפקה הינן חברות ששמות לעצמן למטרה אחת, להגיע לכמה שיותר אנשים, בזמן הקצר ביותר והחזר כספי על ההשקעה במהרה כמובן.

הכנסו וצפו במגוון עצום ורחב של טריילרים יפים באתר גראז' גאלרי

אז צפייה נעימה ולא לשכוח את הפופקורן